Pages

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Seviyorum ama bi boka yaramadı.

'sevmek yetmiyor' dedi giderken.Evet uçup gitti ellerimden. Sevseydi gitmezdi dedim aniden.'sevmek yetmiyor' dedi ama giderken. Seviyor.Sevmiyor.Papatya falı.

Ve fallar da bir işe yaramadı.. Ama acıttı bu sefer . Bu sefer üzdü beni. Daha çok.çok üzdü beni.
Hayır,adam tamamen gitseydi bu kadar üzmezdi işte.. Ama 'seni unutamam' dedi önce. Sonra 'unut artık beni'
Ama o sevmezdi mesajsız günleri. Ama o söylemezdi hiç yalan. Ama o işte. O hep beni düşünürdü..O hep mutlu ederdi benim yüzümü.
O tek dayanağımdı hani?
Ama o beni aramıyor artık,o bana yalanlar söyledi. ' evleneceğiz ' derdi sürekli.sonra 'yalan mıydı bu düşüncelerin' dedim. 'hayır,doğruydu' dedi. Neden gidiyorsun diyemedim.Sustum.
O hep beni düşünürdü hani? Hani biz hep olacaktık,hani ?
Beni bulacaktı hani bir gün,ne olursa olsun gene bana dönecekti hani?
'hiç bekleme belki gelmem,gelemem senelerce' sen buna inanma sakın ; bekle beni diyen adam;
şimdilerde sadece susuyor.






Issız Adam'daki gibi gelişiyor her şey. . Benden daha iyilerini bulacaksın diye gider adam. Ama aslında kadını çok sevmiştir.
Kadın da onu diğerlerinden farklı tutmuştur hani.O da sevmiştir .
Buradaki tek sorun erkeğin birine baglı kalmaktan korkmasıdır. Ya da ne bileyim kadının yedek sevgili konumuna düşmesi.(!)
Ama sonunda adam ve kadın karşılaşırlar.
Kadın başka biriyle evlenmiştir. Adam hala kadını sevmektedir.
Ve adam diğerleri gibi hayata ayak uydurmaya çalışır.
Bu filmi bugün tekrar izlemeyi düşünüyorum. Binbir küfür ederek,seviyorum anasını satayım ama bi boka yaramıyo diyerek,ağlayarak gülerek.
Binbir duyguyu birarada barındırarak izlemek istiyorum.



Dilerim ki mutlu ol sevgilim,
Ben olmasam bile hayat gülsün sana.
Günahın boynunda ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda.




24 Nisan 2011 Pazar

2 ay oldu hayatıma gireli :) İki aydır uçuyorum mutluluktan ♥


2 günlüğüne de olsa geziye gidecek olmam beni çok mutlu ediyor.Bekle Türkiyenin başkenti Ankara,ben geliyorum.:)
Daha ne götüreceğimi bile bilmiyorum.
Kendime ait bir liste yaptım:
Makyaj malzemeleri
Diş macunu diş fırçası
Çantam
Yedek kıyafetlerim(3 ya da 4 tane:D)
ojelerimden birkaçı ( daha belli değil:))
kolyelerim
küpelerim
yüzüklerim
ve diğerleri.
şimdilik bunlardan oluşuyor. Güzel bir gezi olacağına eminim.♥

bu arada 2 ay olmak üzere ben onu tanıyalı :)
benim gibi bir boğa kızı bir aslanda ne bulur? hiç bilmiyorum.

Ben hep kuralları çiğnemeye çalışırım.
Onun prensipleri vardır.
Benim için önemli olan bugündür.
Onun için ise gelecek.
Ben evliliği bağımsızlığı engelleyeceğini düşünürüm. Onun için mutsuz olacağımı düşünürüm sürekli.
Onun için ise evlilik sonsuz mutlu olma arzusu.

Nasıl anlaşırız ? Nasıl anlaşıyoruz?
Bilmiyorum.

Ama seviyorum işte.Ötesi yok.


 

13 Mart 2011 Pazar

Aşık Oldum Galibaaa.♥

Söze nasıl başlayacagımı bilemiyorum.Ben galiba aşık oldum.
Hiç beklemediğim bir anda çıktı karşıma.İlk başta gırgırına vurdum her şeyi.Aşk yok dedim. Aşık olmam zaten ben.Hem o Kocaelinde.
Olmaz işte. Uzagız birbirimize.
Nasıl değer verilir ki böyle birine.
10 saatlik yoldan gelinir mi? Gelebilir mi yanıma? Gelemez.
O zaman sanal değil mi bu da? Sanal aşk.
Tenini hissetmeden,kalbine dokunmadan.

Ama olmadı öyle be dostlar.
Gerçekten sevdim. Gerçekten seviyorum..
Nasıl mı tanıdım?
En yakın arkadaşımın en yakın arkadaşı:)
Çok sevdim çok çok sevdim..
Güçlü olmaya çalıştım kavgalarımızda.Bu sefer 'hakikaten bitti'
dedigimde bile barışacağımızı biliyordum çünkü.
Peki şimdi ne yapmalı?
Sanal aşk'a razı mı olmalı*
Önerilerinizi bekliyorum.*
 

26 Şubat 2011 Cumartesi

Bir Olgunluk Bir Olgunluk.Hay Maşallahh !:O

Olgunlaşmışım;öyle diyorlar.
Daha sessiz sakin.Iıı.Daha sinsi(Tabi bu benim düşüncem)
İnsan büyüyo ya tabi ki de olgunlaşacak.
Tabi ki de bu halde kalmayacagım.p
Ama şöyle geniş kapsamlı düşününce ileride en çok özleyecegim dönemim olacak şu an yaşadıgım dönem.
Ah gençligiiiiiiiiiiiimmm..Vah gencliigggiiiimm.vb.vb.♥

Bu yıl yüzükleri çok sevdiğimi anladım:)
Böyle büsbüyük taşlı olanlarıı:)
Ellerimi sevdiğimden midir nedir ojelere karşı da zaafım varr(:



Bir de ojeler var tabii(:



Bu hafta da Nil Burak Havasındayım:)
Issız Adamı 4.Defa izlememden midir nedir bilmiyorum:)

19 Şubat 2011 Cumartesi

İçimdeki şeytana 'dur' deme vakti geldiiii.Ama durdurmak ne mümkün:O

Artık 'genç kız' olma vaktiii geldii.Çocukca işleri bırakmam gerek.Anneme göre 'Eşşek kadar' oldum..Haklıı galiba:P

Okula gitmek her öögreencii gibi beni de sıkıyoo..Kardeşimle muhabbetlerimiz artık öyle bir hal aldı ki:
Ben:
Oley sonunda ilk hafta bitti.
Kardeşim:
Hayırlısı diğer haftalara.Bu hafta var sonra 3 hafta.Aha ilk ay bitti.
B:
Evet sonra diğer ay da biter.Yazılılar başlar biter.Okulda biter lan sonraaa:D
K:
Oleeeyyy♥


Kardeşim demişken kızın yeni bir takıntısı oluşmaya başladı.Yeni bir müzik zevkii.
Rock'n Roll
Elvis Presley Hayranı♥
Ben de onun dinledikleriyle yetiniyorum.Ama adam hakikaten KİNG.
Zaten sürekli içimde bir geçmişe dönme istegi var.
İyi Geliyoo.:)





12 Şubat 2011 Cumartesi

Yüzüm Ne Zaman Güleceeeggghh yaaa :O

Bugün dişçiye gittim.
Benim dişçiyle pek aram yoktur amma.Bu yıl aram olmasını istedim.:D
Dişlerim sorunlu babişşş' diye diye babamı dişçiye yönlendirdim.Tel önerdi doktor..1,5 yıl tel takacagım.:D
Aha ha ha .

Teli taktıgımı düşündüm..Şimdikinden daha güzel olceek dişlerim.Ona eminim.
Geçtim aynanın karşısına ..
Baktım kendime.
Sorunum var çok.Ya da takıyorum kafayaa.
Yüzümdeki sivilceler...
Dişlerimm..
Oram buram.:O
Hani derler ya 'Kafana tokadan başka bişi takmican diye.'
Zor be anacım.Çok zor.

7 Şubat 2011 Pazartesi

Ne Yapacagımı Şaşırdım.*

Gene bir ayrılık çaldı kapıyı.Gene terk/edildim.Üzülmüyorum ama.Bunu ben istedim.
Kavgayı ben çıkardım sonuçta.Iıı.O da bastı tekmeyi.
Mutluyum.
Yeni aşklar beni bekliyoooo.♥
Ruhumda var birazcık orospuluk.Umrumda mı?Degiiillll.
Ama bu aralar ne yapacagımı şaşırdım.Ergenligin verdiği bunalımlardan birini yaşıyorum.'Geçecek yavrum geçecek.'
Of biliyorum annecim ama önemli olan şimdisii.
İstediklerim olmuyyo,hayat çok kötüü,Arabeske bagliicamm yakındaa.
Kimse benii sevmiyyoo.
Bende gezmmekk isttiiiyyyooorrrmm.
Iııı.
Dün bütün gün annemin kafasını şişirdim.
Kadın da ne yapsın.Dinledi garip.
Bitsin bu ergenlik.
Yetti gayriiii.♠

4 Şubat 2011 Cuma

Gönül Ota Boka Konuyo.Bide Unutsa.:(

Hayat güzel.Ah bir de aklımdakileri çıkarsam.
Ben galiba çok kötü bi kızım.*Bunu şimdilerde anlıyorum.
En yakın arkadaşımla sırf bi çocuğu tavlamak için iddaaya girdim.Sonunda galiba aşık oldum.
Aslında ben aşık olmam.Olmamam lazım.Olmamalıyım.
Of.
3 haftadır konuştugum çocugu sevdiğimi şimdi anlıyorum.Bravo bana.
Aslında çok da sevmiyorum.Durum bok.
Olaylar çıgırından çıkacak eminim.
Durum şu ki eski sevgilimi , o göt kafalıyı unutmadım.
Dün tüm gün boyunca düşündüm.Kafam sikildi.
Ama o sigara kadın bagımlısı bok herifi unutamadım.
Sürekli kıyaslama yapıyorum şimdikiyle. Şimdiki de beni seviyo abi.
Sürekli o galip geliyo.
Ama gönül gene nerede pislik varsa ona kayıyo.
Of göte geldim.
Ne yapacagım ben?
Kafayı derslere vermeye başladım.
Ders , ders , ders..
Ama olmuyo ki anacım.
Off..
Ben de geçtim bugün internetin başına.
Yüzümdeki sivilce izleri için çözüm arıyorum.
Sivilceler geçti çok şükür ama yaraları?
Pudra falan hak getire ya.Çok kötüler.
Hendekler yuvası sanki benim yüzüm. Bir siktirin gidin diyorum ya.Kimse dinlemiyor ki beni.
Elma sirkesi ve suyu yüzüne uyguluyomuşsun.Yeni gördüm.
Onu uygulayacagım.
Of işte iki erkek arasında kalmak bok bişi.
The End.


26 Ocak 2011 Çarşamba

Apaçi Olmak İçin En Güzel Yaştayım.. Muaahh*

İçinizdeki apaçiyi dışarı çıkarın.
Wow.!
Hadi dansa bebeeeggkk.
Son zamanlarda bi apaçi salgını etrafımızı sarmakta.En son emo salgını vardı .
Yawyyumm,bebeghmm bhnmmler. Cıvık cıvık espiriler falan :D
Ondan elimizi etegimizi çektik oh be kurtulduk dedik.
Şimdi de bu çıktı.
Hoppaaa.!!
Peki nedir bu apaçi ? Ne yani?


İtü sözlükte beğendiğim kareler:

avrupalı beyazlara en büyük direnişi gösteren amerikan kızılderilileri arasında apaçiler ilk sırayı alır. apaçiler bugünkü arizona ve new mexico bölgesinde, mogollon ve sierra madre dağ silsileleri başta olmak üzere çorak ve dağlık arazilerde yaşıyorlardı.
yüzyıllar boyunca güneydeki ispanyol kökenli meksikalılarla savaşmışlar, bu savaşlar sırasında da iyice sert, acımasız ve vahşi tabiatlı bir karakter geliştirmişlerdi. meksikalılar apaçileri gördükleri yerde sorgusuz sualsiz öldürüyor, çocuklarını kaçırıp köle olarak kullanıyordu. buna karşılık da apaçiler sık sık meksika'ya yağma baskınları düzenliyordu. bu karşılıklı güç dengesi kuzeyden avrupalıların yaklaşması ile değişmeye başladı.
1860 yılından itibaren siular, cheyenneler, comancheler ve kiowalar gibi büyük kızılderili ulusları beyazlarla savaşarak topraklarını kaybetmeye başladı. beyazlar apaçileri bütün kızılderililer arasında en vahşi ve en tehlikeli ulus olarak görüyordu.

bir apaçi atasözü der ki;

"düşmanımı cesur ve kuvvetli yap eger ölürsem utanç duymayayım"



Aslında apache dediğimiz toplum budur.Fakat gelin görün ki
sokak dilinde yaygın olan 'apaçi' kelimesi şu demek:

ayakta boğazlı puma ,üstte çakma diesel t shirt ,künye dışarda.saçlara jöle ve limon karışımı ile doksan derece eğim verilmiş.bir eli ile malbora sıgarasını çevirmekte, bol takılı diğer eli düşük bel imitasyon levis kotu düzeltmekle meşgul.marka özentiliği ve karakter yoksunluğunu aynı potada eritmiş.kız gördümü gözü denen ,delikanlı ayakları ile metroseksüellik arasında git geller yaşayan ,sosyal kimliğini belirleyememiş insanlara verilen lakap..





Hatta bu dizilerimize de yansımış.Çocuklar Duymasın'daki Havuç'un Apaçi Dansına Ne Demeli:)
Ahah:)


Apaçi Olmak İçin En Güzel Yaştayım.♥
O yüzden sabahlara kadar kudurmalıyım.
Gözlüğümü takmalıyım.Saçlarımı savurmalıyım.
Oh yeaaahh :D