Pages

4 Şubat 2011 Cuma

Gönül Ota Boka Konuyo.Bide Unutsa.:(

Hayat güzel.Ah bir de aklımdakileri çıkarsam.
Ben galiba çok kötü bi kızım.*Bunu şimdilerde anlıyorum.
En yakın arkadaşımla sırf bi çocuğu tavlamak için iddaaya girdim.Sonunda galiba aşık oldum.
Aslında ben aşık olmam.Olmamam lazım.Olmamalıyım.
Of.
3 haftadır konuştugum çocugu sevdiğimi şimdi anlıyorum.Bravo bana.
Aslında çok da sevmiyorum.Durum bok.
Olaylar çıgırından çıkacak eminim.
Durum şu ki eski sevgilimi , o göt kafalıyı unutmadım.
Dün tüm gün boyunca düşündüm.Kafam sikildi.
Ama o sigara kadın bagımlısı bok herifi unutamadım.
Sürekli kıyaslama yapıyorum şimdikiyle. Şimdiki de beni seviyo abi.
Sürekli o galip geliyo.
Ama gönül gene nerede pislik varsa ona kayıyo.
Of göte geldim.
Ne yapacagım ben?
Kafayı derslere vermeye başladım.
Ders , ders , ders..
Ama olmuyo ki anacım.
Off..
Ben de geçtim bugün internetin başına.
Yüzümdeki sivilce izleri için çözüm arıyorum.
Sivilceler geçti çok şükür ama yaraları?
Pudra falan hak getire ya.Çok kötüler.
Hendekler yuvası sanki benim yüzüm. Bir siktirin gidin diyorum ya.Kimse dinlemiyor ki beni.
Elma sirkesi ve suyu yüzüne uyguluyomuşsun.Yeni gördüm.
Onu uygulayacagım.
Of işte iki erkek arasında kalmak bok bişi.
The End.


2 yorum:

Modafobik dedi ki...

Kesinlikle o üç harfe katılıyorum, bok olsa gerek..

pelincik dedi ki...

Evet hakikaten bok Modafobik.
Ne yapacagını da bilemiyorsun tabii.

Yorum Gönder