Pages

24 Nisan 2011 Pazar

2 ay oldu hayatıma gireli :) İki aydır uçuyorum mutluluktan ♥


2 günlüğüne de olsa geziye gidecek olmam beni çok mutlu ediyor.Bekle Türkiyenin başkenti Ankara,ben geliyorum.:)
Daha ne götüreceğimi bile bilmiyorum.
Kendime ait bir liste yaptım:
Makyaj malzemeleri
Diş macunu diş fırçası
Çantam
Yedek kıyafetlerim(3 ya da 4 tane:D)
ojelerimden birkaçı ( daha belli değil:))
kolyelerim
küpelerim
yüzüklerim
ve diğerleri.
şimdilik bunlardan oluşuyor. Güzel bir gezi olacağına eminim.♥

bu arada 2 ay olmak üzere ben onu tanıyalı :)
benim gibi bir boğa kızı bir aslanda ne bulur? hiç bilmiyorum.

Ben hep kuralları çiğnemeye çalışırım.
Onun prensipleri vardır.
Benim için önemli olan bugündür.
Onun için ise gelecek.
Ben evliliği bağımsızlığı engelleyeceğini düşünürüm. Onun için mutsuz olacağımı düşünürüm sürekli.
Onun için ise evlilik sonsuz mutlu olma arzusu.

Nasıl anlaşırız ? Nasıl anlaşıyoruz?
Bilmiyorum.

Ama seviyorum işte.Ötesi yok.


 

0 yorum:

Yorum Gönder